Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Jenny - 30 juli 2010 10:20

Igår kväll var jag och tittade på mina kompisar i Saint Loaded, de var förband till Status Quo. De var riktigt grymma och lyckades vinna över många i publiken.



Kvällens höjdpungt var ju att få se gubbarna i Status rocka. De var riktigt bra och kul att titta på. Francis gjorde en massa miner och skojade med några som satt utranför i ett träd och kunde se dom. Som tur var var det inne i ett tält, för Varberg visade inte sin bästa sida. Det regnade och blåste hela kvällen, bara att gå mellan bilen och konsertområdet gjorde så att man blev dyngsur.


  


Tidigare på dagen hade jag och Julia varit i Väla och shoppat, hittade lite kläder på rean vilket jag aldrig brukar göra. Vi var också på IKEA och där köpte jag en stol att ha i sovrummet. Jag har inte haft något att lägga mina kläder på utan de har alltid hammnat på golvet, så nu är det problemet löst.


Idag ska jag brara titta på en massa film, det ösregnar ute så då är det tillåtet att sitta inne. Det är också första dagen på min semester som jag inte är uppbokad på.

Presentation


En Blogg Om Film, Musik, TV Och Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

________________________

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards